Så många inlägg.

Hejsan - Inlägg 611.

Jag har haft så många inlägg på g idag, men inte orkar fullfölja något utav dem.
Så ni får helt enkelt nöja er med en kort sammanfattning utav min dag.
Såhär har det sett ut.

Började morgonen med att Andreas försov sig, i ca 2 timmar.. Jo, ganska rejält!
Men som tur var, så var det första gången sedan han började jobba på trygghansa och han "skyllde" lite på att Saga haft svårt att sova, vilket hon också hade. Sedan satte jag mig här, snackade med B och började såklart tjafsa en aning. Jag blev less och irriterad, men ja.. Det släppte efter ett tag. Det är bara det att jag inte tycker att man ska ställa frågor som man inte är beredd att höra svaren på.. Det blir bara fel när man gör så.
Öhh, ja sedan då?
Linda bjöd in mig och Danne på lite laxmackor, så vi for dit och käkade. Därefter så åkte vi och badade.
Årets första badning!
Helt underbart var det, varmt och skönt. Vi tog med Zach, som fick simma och svalka sig.

Sedan, efter några timmar så kom Andreas hit. Och just nu ligger far och dotter och sover sött :)
Själv är jag nöjd, och glad över att få lite ensamtid. Det är ju inte så ofta nu för tiden!
Jag har bara haft barnvakt två gånger, den ena gången då jag såg Magnus Betnér och så nu då jag såg The Ark.
Men jag är faktiskt nöjd med det, jag tycker om att vara med Saga och önskar inte att ha mer barnvakt.
Jag behöll ju henne för att jag ville ha henne!

Äsch, nog bloggat!


Puss på er!
//Anna

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad fin din blogg har blivit! Är det varmt där nu? Här är det typ 24 grader (eller ja, det var det under dan) :P skönt med lite sommar! :)



Sköt om dig!



Kram

2010-07-12 @ 23:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0