Nej, men va?

Hello - Inlägg 645.


Jag har inte bloggat ännu, och klockan är snart 12!
Vad har hänt?

Äsch, inget har hänt.. Jo, livet utanför datorn!
Nej, men jag har suttit och klickat runt istället, har liksom inte kommit till skott ännu men nu så!
Nu ska ni få ett inlägg.. Om vad?
Jag vet inte.. Kanske att Saga ännu inte är amningsfri?
För det är hon inte.. Men ja, jag är på väg. Så fort jag känner mig pigg så tänker jag försöka, för det går inte när jag känner mig halvt ihjälslagen, det är liksom ingen idé. För då ger jag antingen bara med mig, eller så kanske jag blir irriterad, och det är det sista jag vill!
Än så länge har jag hållt mig från att bli arg på Saga och vill gärna ha det så.
Hon förtjänar bara glädje och skratt i sitt liv, inte en arg mamma. Inget barn förtjänar en arg mamma, som blir irriterad för minsta lilla och säger dumma saker. Nej, barn ska ha föräldrar som de litar på och känner sig fullständigt trygga med. Så vill jag iaf ha det med Saga, att hon känner att hon kan prata med mig.
Men samtidigt så kommer jag att ha regler, och jag kommer att vara en mamma och inte Sagas bästis.
Men ändå, jag vill ju ha en balans.

Ja, jag längtar verkligen! Åh, vad jag längtar till Saga blir äldre och vi kan prata, tills dess att hon börjar få intressen och skaut och göra saker, vara med vänner och gå i skolan! Det ska bli så häftigt att se min lilla underbara dotter växa upp! Längtar, längtar, längtar!


Jag längtar till Saga inte kan sitta på mina axlar :)


Puss!



Glöm inte att rösta på min blogg hos Madicken!
Jag är finalist nr.6 och här röstar ni!
Glöm ej att man får rösta 1 gång i timmen på samma finalist och
att jag länkar alla som röstat på mig :)



Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Och som jag säger om och om igen, ingen är bättre mamma än du! Kram

2010-07-30 @ 12:44:25
URL: http://smartare.blogg.se/
Postat av: jocy

Heej!

tack för du titta in på min blogg :)

skulle vara snällt om du kunde göra mig en fin header :) med samma bilder jag har på headern jag har nu :P hehe..gjort den själv på Paint. Är inte så duktig på photoshop o sånt..har aldrig förstått mig på de där. haha..

2010-07-30 @ 16:16:58
URL: http://jocypocy.blogg.se/
Postat av: Hannah Delfinia

åh.. tack så jättemycket. Nu blev jag glad ^_^ fin blogg förresten!

2010-07-30 @ 16:29:32
URL: http://delfinia.blogg.se/
Postat av: Leia

vilken söt bild!

2010-08-05 @ 00:55:27
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0