Hon vaknade..

Hejsan - Inlägg 639.


Min fina dotter vaknade i precis samma ögonblick som jag tryckte på publicera för mitt idigare inlägg.
Jag tyckte seriöst att det tog flera timmar för henne att somna igen, men sanningen var visst en annan.
Det tog ca 30 minuter för min prinsessa att somna till, och hon gjorde högljudda protester.
Skrek, skrek och skrek.. Blev tokröd i ansiktet, och jag blev nästan lite vek där en stund och var på väg att amma henne.. Men! Jag lät bli och hon somnade ju ändå. Men det är tufft, det är så himla jobbigt att se henne så ledsen.. Hon blir ju först arg, sedan ledsen.. Så tokledsen!
Min lillgumma.. Aja, skam den som ger sig.

Det är färdig-ammat, och jo, jag är fortfarande vid gott mod :)


Ni kan ju fråga hur det står till vid 2-3 inatt.. Då är mitt mod antagligen inte så gott.

Krams


Kommentarer
Postat av: Dessan - Mitt liv som 18åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Vad roligt att man får läsa så pass många inlägg hos dig nu för tiden. Man blir lika nyfiken och glad varje gång man får gå in och läsa. Hoppas att det går bra inatt med Saga, önskar dig ett stort lycka till :) Kram!

2010-07-28 @ 23:40:13
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Kul att du är med! Meddelar när finalisterna dyker upp ikväll:D

2010-07-29 @ 09:35:28
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0