En solig morgon!

Hejsan - Inlägg 429.



Vet inte vad det blev av mina 500 inlägg innan bloggen fyllde 1 år.. Det blev inte ens gjort under 2009!
Men äsch! Är snart där.. Bara 71 inlägg kvar :)
Hehe, fast om sanningen ska fram så bryr jag mig inte om de där 500 inläggen, eftersom orsaken till att de inte är så många ännu heter Saga och sitter i min famn just nu och är smått missnöjd över mammas internetvanor.. Nej, jag har ju en del annat att göra nu när hon finns i mitt liv och att blogga kommer i skymundan. Men men, jag bloggar när jag hinner och har lust vilket räcker för mig.. Och tydligen för henne! Haha!

Nej, nu är det dags för lite frulle, men jag kommer in senare och skriver mera.
Har ju inte skrivit om året som gått eller om hur jag firade mitt nyår :)
Den som väntar på något gott..



Ha en solig morgon ni alla underbara läsare!



Vi hörs när vi hörs
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0