It's going to be Legen.. wait for it... Dary!

Hejhopp!

Sitter på sängen med Saga i famnen, med min gravida väns blogg öppen hela tiden och funderar över vad jag ska göra den 11/3. Men vänta! Jag vet ju redan.. Jag och Sophia ska ju gå och se the one and only Magnus Betner på tonhallen i Sundsvall. Och det kommer att bli helt sjukt! Jag har velat göra detta under så lång tid nu och äntligen så ska det bli av :)
Blev helt chockad när jag såg att det fanns biljetter kvar! Och vilken tur sedan, verkligen. Det brukar oftast vara slutsålt, men woohooo! Det fanns iaf 2 biljetter kvar :)
Jag längtar så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det enda gråa molnet på himlen är att Sagis ska vara med barnvakt.. För första gången. Jag får ont i magen av bara tanken på det, men någon gång måste ju vara den första och hon känner barnvakten jätteväl! Men endå, det känns jobbigt. Tur att det bara är för någon timme, ca 2 och 1/2 timme lär jag vara borta och det är ju inte alls länge.. Men jaja. Det går nog bra!

Aja, nu ska jag göra lite nytta men ha det gott!


Vi hörs när vi hörs
//Anna


Kommentarer
Postat av: Elektron

Hej hej!



Fin blogg, kolla gärna in till mig där jag säljer en systemkamera, Iphone, laptop och massor mer.



http://travelmate.blogg.se



Ha det så bra!

2010-02-28 @ 12:43:22
URL: http://travelmate.blogg.se/
Postat av: Graavid på 17 år

Hejsan Anna! Jag ska hälsa henne från dig! :)

2010-02-28 @ 20:37:20
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0