Jag har..

..färgat håret!

Jag har färgat bort mitt superblonda hår för första gången på.. Ja, jävligt länge! Ca 2 år skulle jag tro..
Har nu någon konstig ton av mörkblond, vet inte rikitgt vad det kallas.. Och det blev inte riktigt så som jag trott att det skulle bli. Men det blev inte hemskt heller, bara annorlunda!
Får se om jag står ut, eller om jag letar upp en ny nyans att färga till.
Om inte Saga snott USB-minnet sp hade jag kunnat visa er, men det lyser med sin frånvaro och jag kan inte lägga över bilder på datorn. Så var det med det! Tur för mig, osis för er!

Har iaf färgat bort det för att jag inte orkar hålla på att färga utväxten HELA tiden just nu.
Ska färga tillbaka så småningom, men just nu så kör jag på ny färg ett tag!

Sedan till något annat!
Saga har blivit mer sjuk igen, och har fått en hemsk hosta och är supersnorig.
Hon blev bättre mend fick ju vara hemma från dagis ändå, eftersom hon inte var riktigt pigg och det var ju tur!
För nu är hon ju sämre, och det utan att ens ha fått baciller från dagis på sig.. Kan ju bara tänka mig hur dålig hon varit i fall att hon gått på dagis! Nu har iaf ingen feber.. Än..
Hoppas att hon snart blir bra igen, så att det blir dagis på tisdag!
Det blir så tookigt för henne när hon hela tiden är borta i flera dagar, hon blir kinkig på dagis och lämningen blir jättejobbig för oss båda. Det är inte alls skoj!

Jaja, nu ska jag göra annat, men vi höres snart!

Kommentarer
Postat av: ilda

Jo tack det är bara fint med oss =) Hur mår ni?

Jahon växer så det knakar =)

2010-12-09 @ 22:47:46
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Linda

Sallad? Tycker du jag är tjooock eller? ;) HAHA! Kom att tänka på det nu ju. Tappat 10 kg sen du var nere :P Helt sjukt :D



Äntligen, ingen mer superblondin!

2010-12-10 @ 00:18:35
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Charloth

Hon får krya på sig lill gumman!

2010-12-10 @ 14:37:21
URL: http://sleepingangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0