Inlägg nr 23 - Det här får mig att må bättre!



Hästar, hundar och såklart min dotter.
Jag har alltid blivit glad utav att vara med hästar, det ger mig sinnesro och får mig alltid att le.
Nu är jag dock inte med så många hästar, och det är otroligt synd men jag planerar att försöka komma igång med att pyssla med de underbara djuren igen under nästa år. Sedan såklart mina hundar!
Vissa dagar så suckar jag över dem, och vissa dagar så jublar jag över dem.
Men jag älskar dem alltid och de får mig att må bra då jag känner mig nere.

Sedan.. Saga! Hon är den bästa "må gott" personen som finns!
Det spelar ingen roll om jag är arg, ledsen, irriterad eller vad som helst. Hon får mig alltid på bättre humör direkt!


Nej, nu ska jag snart sätta på mig ett ansikte, väcka Saga och fara ut till Birsta för att hadla de sista klapparna :)



Kommentarer
Postat av: 18 år och Mamma till Benjamin!

Hejsan gumman :) Ja, nu ska jag verkligen försöka uppdatera så mycket jag bara kan!

Ooh va myssigt! Hur är det med Saga och dig? =) Saknar dig jätte mycket!!



Kramisar!

2010-12-26 @ 02:35:07
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0