Inlägg nr 17 - Mitt favoritminne.


Mitt favoritminne... Hur ska man kunna välja bland alla de minnen man samlat på sig genom de år man levt?
Direkt så dyker de upp i mitt huvud att jag borde välja dagen då Saga föddes, för det är ju otroligt speciellt.
Men samtidigt så skriver jag ofta om det och jag tror att alla vid det här laget har förstått hur mycket det minnet betyder för mig. Men sedan har jag ju en massa minnen som innefattar Saga efter att hon föddes med som är viktiga och betydelsefulla! Varje dag har ju något speciellt att bjuda på då man har barn!

Så jag vet inte! Åh, så svårt.. Jag vet inte alls!

Men okej, jag orkar inte plinta ihop hela mitt favoritminne men jag länkar till det..

..HÄR!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ett av mina favoritminnen är våra sommarturer. Ner till kiosken i Bergäfjärden, köpa kakor och nalledricka och rida flera flera timmar i skogen. Hoppa små hinder och gaaaaasa satan upp för den dära backen. Minnen <3

2010-12-18 @ 20:22:04
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0