Inlägg nr 11 - Mina Syskon!



Så var det dags för inlägg nr 11, en dag för sent.
Meningen var att det skulle handla om mina syskon så då får det väl göra det då!

Jag har.. Låt mig tänka.. Inga helsyskon!
Men jag har 2 halvsyskon och 3 låtsassyskon!
Och de syskonen är minst lika fina som helsyskon :)

Jag börjar med att berätta lite om Thérese, som är mitt äldsta låtsassyskon.
Hon är 25 år, och vi har växt upp ihop, eftersom hennes pappa bodde ihop med min moster som också var fosterhem åt mig från det att jag var ca 2- 3 år gammal. Thérese har bott där med oss nästan lika länge som jag bodde där hos dem. Vi växte upp som ssyskon, och ser på varandra som syskon, vi har haft en syskonrelation och har bråkat som syskon gör! Tror dock inte att vi slogs lika mycket som syskon gör.. Vi tjafsade mest, och så kastade hon en gunga i mitt huvud en gång! Och som hämnd för många av de sakerna hon bråkade på mig om när jag var liten så drog jag huvudena av hennes barbiedockor, haha! Riktigt elakt, jag vet!
Och direkt då jag gjort det fick jag världens ångest och blev LIVRÄDD!
Thérese kunde nämligen vara rätt så skrämmande då jag var yngre och supermesig.. on har alltid haft skinn på näsan och jag har alltid varit en fjant!
Idag har vi en bra relation och brukar träffas för att fika på stan då och då :)

Sedan har jag två småbröder, två låtsassyskon till.
Mina små underbara änglar!
De är barn till min moster Pia och Thérese pappa Danne och de har växt upp med oss.
Jag och Robin är ett riktigt radarpar, vi har busat enda sedan han kunde gå och har spenderat massor av tid ihop.
Han är min lille gounge!
Samma sak är det med Linus, han är världens goaste fis och jag älskar dem båda så mycket!


Sedan har jag två halvsyskon, vi har samma mamma och de bor med vår mamma nere i Stockholm.
Jag känner dem inte så väl, men vi har lite kontakt via internet och så.
Min syster heter Rebecca, och hon är så smart att man nästan blir rädd.
Man kan undra vart mina såna smartgener har tagit vägen.. Hon fick kanske alla?
Och de hon inte fick snodde väl brorsan Viking!
Sedan så snodde han min längd, och min mogna look också!

De är iaf superfina båda två, smart, roliga och superfina!


YES! Det var det, dags för inlägg 12.. Vilket är APtråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0