Vad?

Hej.


Vad ska jag skriva om nu då?
Har en sån lust att blogga men jag vet faktiskt inte om vad, det står liksom still härinne i mitt huvud.
Kanske är jag verkligen tom?

Fast faktiskt! Jag har saker att skriva om.. Jag går runt och hetsar över valet som är om 20 dagar, har ännu inte valt vad jag ska rösta på och börjar få panik! Kan inte bestämma mig. Det står mellan 2 partier och dessa två har så som alla andra partier sina för och nackdelar. Har läst igenom partiprogrammen några gånger men blir nog bara mer förvirrad.
Det finns så otroligt mycket info att hämta på partiernas hemsidor, de har A-Ö - listor med allt du kan tänkas vilja veta om deras politik. Själv så tänker jag focusera på Miljöpartiet & Vänsterpartiet eftersom mitt val står mellan dem. De har ju såklart liknade politik men de skiljer ändå lite på deras synpunkter.

Gud, så svårt det är!  20 dagar kvar, kommer jag hinna att bestämma mig?
Kommer ni hinna att bestämma er?



Kommentarer
Postat av: angelica

Fin blogg du har :D

2010-08-31 @ 13:58:18
URL: http://angeliicahh.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag står också mellan två partier.. Vet inte vad jag ska rösta. Får göra ole dole doff! ;)

2010-08-31 @ 14:24:55
URL: http://thereserunbom.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag funderar också mellan miljöpartiet och vänsterpartiet. Jag vet typ ingenting om politik, det är så svårt!

2010-08-31 @ 14:45:16
URL: http://heartloving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0