Trött som tusan!

Hej!

Ida har det inte blivit mycket bloggande, jag har haft fullt upp!
Var hos Carina där jag blev bjuden på underbar middag, sedan for vi iväg med en skock hundar och lärt dem träffas. Alltid mysigt, trots regnet.. Vi drack kaffe och åt muffins i spöregnet ute på agilityplan :)
Sophia fick sin födelsedagspresent och jag tror att hon blev glad, det såg iaf ut så!
Det är så roligt när presenter är så lyckade!

Sitter just nu och längtar till helgen, det ska bli riktigt roligt med dubbeluställning.
Vi kör Hudik på lördagen, och Matfors på söndagen. Jag ställer mina sheltisar båda dagarna, och hoppas verkligen på vinst, skulle bli otroligt glad för både ett BIR & BIM!
Tänk er, det vore superkul med dubbelvinst också, två dagar i rad!
Jag vet att det är drömmar, men det kan faktiskt hända.

Fick idag det jag köpte till mig, vilket var en SKITsnygg klänning!
Den sitter som ett smäck, och jag vill nog inte ta av mig den..
Funderar på att ställa ut vovvarna i den till helgen, men bara om kavajen kommit.
Bild på klänningen kommer snart, lovar!

Är för trött för att blogga mera nu, och jag är ledsen men jag orkar heller inte svara på kommentarer just nu.
Men i möra, återkommer jag med nya krafter!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: Ja visst är det fantastiskt hur en liten kan få en att må så bra!



Allt är bra. Själv då?

2010-08-25 @ 09:13:46
URL: http://caamyy.blogg.se/
Postat av: Brim Brian

Aw det lät mysigt! Hur var det med de? Jag messade din syster igår förresten. Sa du till C om det jag sa till dig?



Iaf, vad fick du för mat? Ska bli roligt att se klänningen!



Åh hundutställning! Längtar tills mars då jag får se dig ställa, det ska bli så roligt! Tänk gärna på det jag sa.

2010-08-25 @ 09:29:09
URL: http://frolundaskaningen.blogg.se/
Postat av: Brim Brian

Jo malmöfestivalen har ju verkligen överträffat sig själv i år. Det snackas om att det är sista året också den ska finnas.

2010-08-25 @ 13:14:52
URL: http://frolundaskaningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0