Han, gubben i CSI Miami..

Tja!

Såg slutet på CSI Miami tidigare och slogs igen av hur lustigt kroppsspråk Horatio Caine har eller så är det personen bakom karaktären som har lustigt kroppsspråk.. Jag vet inte men skumt är det. Har ni tänkt på det när ni sett CSI Miami? Att han alltid står snett vänt, eller liksom kisar neråt och mummelpratar?
Det är så lustigt! Jag har liksom sett det varje gång jag ser det där programmet, men sedan bara släppt det.
Men idag gick det inte, eftersom han gjorde någon liksom "följetong" på sitt knepiga sätt att se ut på slutet av avsnittet.. Skumt I tell ya!


Se själva!




Haha, puss på er!



Kommentarer
Postat av: syrran

om jag inte minns fel så är det för att han ser så löjlig ut direkt framifrån

2010-08-20 @ 10:52:32
Postat av: Brim Brian

Horatio Caine ÄGER! BÄSTA snuten EVER! Tom bättre än Gunvald Larsson, det säger ALLT!

2010-08-20 @ 11:47:38
URL: http://smartare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0