You are my heaven.

Hejsan - Inlägg 522.



Tänkte bara klicka mig in lite snabbt och skriva lite.
Sitter i sängen med min vackra underbara dotter bredvid mig
och kan inte låta bli att le när jag kikar på henne.
Hon är, och förblir det bästa som finns och det bästa som någonsin hänt mig.
Varje dag som jag får lov att vara just hennes mamma är så underbar, och min tacksamhet
går knappt att beskriva. Hon är verkligen min himmel.

Hon har blivit så jädra stor och hon utvecklasi en rasande takt.
Snart kommer hon att springa runt här, roffa åt sig allt hon inte får ha och klättra på väggarna!
Förstår ni hur mycket jäg längtar?
Jag längtar efter varenda skede i livet som vi ska gå igenom tillsammans.
Jag längtar tills vi ska tjafsa om allt det man tjafsar om när man är 15 år,
 jag längtar tills hon ska skrika att hon hatar mig, jag längtar tills hon ska berätta om sin första pojkvän, jag längtar tills hon ska börja i trean och till alla andra små och stora ögonblick som vi ska dela!




Saga Victoria Rebecka - 091008
You are my heaven




Ha det gött!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Awww Hon kunde inte ha en bättre mamma KÄRLEK <3

2010-04-25 @ 11:23:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim
Postat av: Linda

Hahaha eller hur var det rätt åt dom :P HAHA! Awwwe vad fint skrivit :) Du är en underbar mamma (vet jag nu när jag sett det, inte för jag tvivlat men ändå!) Hela du är en underbar person. Och Saga kommer att bli minst lika bra som du. Om inte bättre! =) Kram på dig bejb! Ses om 2 timmar ;)

2010-04-25 @ 12:14:46
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0