Sorry, Folks!

Hello - Inlägg 311.




Förlåt för att jag varit så frånvarande i nån dag. Jag har haft det fullt upp!
Har shoppat som värsta shopoholicen och bara haft det sjukt trevligt helt enkelt :)
Just nu har jag egentligen inte tid att blogga, eftersom jag har lovat min kära pojkvän att städa upp här lite..
Jo, även städningen har halkat efter när jag blev en shopoholic!

Men, jag lovar och svär att återkomma så fort jag har städa klart.. Eller tjaa.
Jag tänkte gå till ica också, och handla lite ingredienser till middagen och cupcaksen som jag har planerat att baka.
Men, efter det så lovar jag att ge er ett antal inlägg. Jag har nämligen en MASSA att skriva om!
Bland annat mina nya kläder, idol 2009 och bebisen nya babygym :)






Vi höres när vi höres















Kommentarer
Postat av: Soppan

Ut på msn Anna! :D

2009-09-10 @ 14:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0