Vecka 40+2

Hejsan - Inlägg 362.


Nu var det 1 dag till, japp ingen bebis kom under natten eller morgonen.
Men vi väntar hoppfullt! Snart så, högst 2 veckor tills du är här! Och trott eller ej, det känns riktigt bra att veta.
För innan jag gick över tiden så var det mer luddigt, medans jag nu vet att det inte är mer än 2 veckor tills du är här.
Och det känns bra.

Fast jag slipper hemskt gärna vänta så länge, bara så att du vet :)





Har din gissning gått ännu?
Klicka här för att kika!










Vi hörs när vi hörs
















Kommentarer
Postat av: Elin=) 17 år och blivande mamma

jadu som du säger skönt att ligga i en varm mage när det är höst ute :P haha ! Men jag kan värma lillsnutten om h*n kommer ut =) Har nu fått tid till att bli igångsatt, lite nervöst faktiskt =P Men känns skönt att veta ett slutdatum:D Hoppas bara att h*n vill komma av sig själv innan det hihi =)

Hoppas dom kommer samtidigt;)



KRamar från oss<33

2009-10-06 @ 13:33:17
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin=) 17 år och blivande mamma

SVAR: jaa det känns skönt att veta ett slutdatum som sagt=D men hoppas fortfarande på att det sätter igång av sig själv, det vore ju det bästa=D Men lillsnutten verkar vara lika envis som jag hahah =P

Kramar<33

2009-10-06 @ 14:56:08
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0