Vecka 40+1.

Hejsan - Inlägg 361.




Ja, vad är det för datum idag? Just det, den 5 oktober.
Vad var det för datum igår? Just det, den 4 oktober.
Har det kommit någon bebis? Nej, just det, det har ju inte det.

Men vet ni vad? Det gör just nu inget. 1 dag över tiden är ju inte så mycket. När det börjar bli 1 vecka över tiden så kommer det antagligen att låta helt annorlunda här i bloggen, men än så länge är det lugnt.
Förstår dig där inne, det har verkligen på väg att bli riktigt höst här ute i stora världen.
Det är kallt, blåsigt och regnigt.
Så jag förstår att du vill stanna lite till därinne i värmen.
Men stanna inte för länge bara, för det är riktigt roligt här ute på utsidan med.
Här finns mamma och pappa med en massa goa pussar och kramar till dig!


I väntans tider, nu har du legat därinne i 40 veckor och 1 dag.












Vi hörs när vi hörs
















Kommentarer
Postat av: Dessan

Men nu tycker jag det är dags att komma ut :)

Jag vill ju se den lilla bebisen :D Kramar i massor på dig!



Jag sitter och säger till Maria varje dag nu, undra om Anna fått sin bebis nu, flera gånger om! Haha!

2009-10-05 @ 13:53:22
Postat av: Sandra

vilken fin mage!!

Nu närsomhelst kommer det lilla livet ut i verkligheten.

Jag skulle inte heller vilja komma ut från mysiga, trygga varma magen nu när det är höst ;)

2009-10-05 @ 14:07:36
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
Postat av: Alex

Åh jisses vilken tjockis du är! ^^

Jag tror tamefan att jag aldrig längtat efter en bebis så mycket som jag längtar efter din (för din skulle alltså). Troligtivs för att jag läser din blogg! Hehe. Snart kommer h*n nog! :)

2009-10-05 @ 14:55:28
URL: http://dekanmi.blogspot.com
Postat av: Linda

Damn, tänk tillbaka 5 år. Då kunde man minsann inte tro att du skulle vara den första av oss som skulle bli mamma. Då hade du så mycket planer! :D Väntar spänt ;P

2009-10-05 @ 19:46:07
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0