Dags för en dusch?

Hej - Inlägg 379.




Kanske borde jag passa på att ta en dusch, nu när Saga sover. Det låter som en utmärkt idé!
Men jag kan inte riktigt slita mig ifrån henne.. Hon ligger här nu i sin vagn och sover, och hon är ju så fin när hon sover! Ibland så liksom skrattar hon och ler när hon sover och ibland så gör hon små söta grimaser när hon sover.
Och jag kan bara inte sluta att kika på henne!
Haha, ja som jag nämnt en gång tidigare.
Mammor tänker inte normalt!
Jag sitter hellre här med lortigt hår och stirrar på mitt barn istället för att ställa mig i duschen..
Knäppt. Men väldigt väldigt sant!

Nej, men jag ska iaf springa ut med dogsen en snabbis alldeles snart :)
De vill ju kissa lite och det är bäst att passa på när lillsnuttan sover och innan hennes pappa följer hennes exempel och somnar som en stock :P
Ni får alla ha det så bra så återkommer jag inom en snar framtid :)



Vi hörs när vi hörs
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0