- Did You Really Belive That -

Hej.  Inlägg 93.




Nu ska jag skriva mitt första inlägg för idag, jag har inte haft tid att sitta vid datorn fören nu.
Ställde klockan i morse och klev upp, gjorde mig i ordning och bestämde sedan med Pia att jag skulle ha Linus hela dagen idag. Sedan så begav jag mig in till kvissleby för att ta bussen in till stan och Carina.
Resan in till Kvissle, gjorde jag på cykel. Och fy fan!
'Det var så jobbigt, helt vansinnigt.

Jag hade Linus bak på i en barncykel stol, och trampade på.
För er som inte vet så är det ganska lång till Kvissle ifrån Bergafjärden..
Och för mig som inte har cyklat sedan förra sommaren var det helt sjukt jobbigt.Jag var så glad då vi äntligen kom fram till Kvissle och kunde köpa något att dricka.
Satt sedan på bussen och bara njöt av att sitta still! Haha, man får ju skämmas!
Att ha så dålig kondis.. Måste ta tag i träningen igen.

När vi kom in till satn så traskade vi i maklig takt upp till Carina, och gick sedan ut med hennes vovvsingar som jag för dagen var lite vakt åt. De var snälla och goa, precis som vanligt!
Vid halv 3 kom Beccis hem, och sedan så kikade hon på film, och jag glodde på TV medan Linus sprang runt och gjorde allt han inte fick. Hehe, den lilla busungen!
Sedan hitade vi på lite olika smågrejer tills Carina kom hem och vi efter att ha ätit for hem.
Gissa om Linus var trött?



Vet ni vad? Jag ska nu göra en ny banner :D
Orka ha denna någe längre..

Hehe, fast min nya banner hänger faktiskt ihop med ett ltiet eller stort avslöjande som jag planerar att göra här strax.
Först måste jag bara göra en sak och sedan får ni veta! Håll ut, kära vänner. Håll ut!
Så bannern laddas inte upp fören detta har gjorts, och det ska göra i möra!
Det har jag totalt bestämt nu!

Spännande värre, eller vad tycker ni?
Fast rätt så många som läser vet det faktiskt redan :P


VECKANS HÖJDARE

Sundsvall Dragons vinner sitt första och mycket efterlängtade SM-GULD!
Grattis till er grabbar, det var jävligt bra gjort!
ÄNTLIGEN!!








HÖRES I MÖRA!!






































"Jag har slitit ut så många skor, i en stad där ingen längre bor"





Kommentarer
Postat av: Dessan

Ja vad roligt, jag kan ana vad det är för avslöjande :)

2009-05-07 @ 08:57:58
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Eller hur. Men vi vet ju sedan tidigare att vi är lika vrickade!



Jag tror jag vet vad det är för avslöjande. Btw så vare jobbigare att cykla från Nolby och till Bergafjärden. I did it once or twice. Never again! :P



Jag saknar dig gumman! :(

2009-05-07 @ 12:36:47
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0