- Catch Me If You Can -

Hello - Inlägg 121





Här igen. Vet egentligen inte varför, men ja. Du vet.
Det kan ju alltid vara bra att blogga sönder vissa dagar.

Ska faktiskt ta mig i kragen och ringa Carina, eftersom jag ska be henne ringa Sanna.
Jag vågar inte :(

Fegfan! Så typiskt mig.. Jag vågar fan inte ringa till folk.. Bara ett av mina problem.
Jobbigt värre, men förhoppningsvis så kommer det att bli bättre med en massa träning.
Jag har till och med blivit bättre, jag vågar nu ibland ringa till folk.

Det är precis som med att gå till nya ställen.. Det är så jävla jobbigt. Alltså inte lite nervöst, utan sådär så att jag nästan inte kan andas, börjar svettas och får helt sjuk hjärtklappning.
Oftast så skiter jag i att gå till stället som jag ska till.
Det brukar vara lättast så.. Tyvärr.

Men det ska jag nu få lite hjälp med av ungdomscentrum!
Blir alldeles glad när det finns personer som tror på mig, och faktiskt är villig att hjälpa och inte bara tycker att jag är fjantig. Föe de är inte mig och känner inte det jag känner.

Jaja, nu måste jag dra, ska ut med dogsen och sedan till Carina!


VECKANS MUST HAVE

Detta utställningskoppel vill jag ha till Ludde.
Det finns på hos Fashion Dog och kostar 300 kr.













VI HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!
























































"Beliving is the key to everthing"

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag har haft samma problem, om jag ska vara ärlig!

Det är as jobbigt... men tyvärr man måste ta tjuren i hornen...

Men jätte skoj o läsa att du kommer att få "hjälp"!

Stå på dig - du fixar det!

2009-05-22 @ 22:50:54
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0