- Another Me -

Hej. Inlägg 122.





Idag har jag varit stark och gjort ett aktivt val.
Är nöjd, men otroligt ledsen över att jag inte hade mera styrka än denna.
Eller ligger styrkan i det jag just beslutade och genomförde?

Jo, det kanske mer är så.
Men endå. Det är synd.
Det funkade inte längre. Jag är färdig med att plåga mig själv och hela tiden tänka på fel saker.
Det fick räcka nu!

Blir nästan lite stolt och glad. Eller glad är väl att ta i, men ja..
Stolt är jag iallefall, stolt över att jag inser att det inte funkar och gör ett val.
Innan har jag inte velat göra detta val, eftersom jag har en förmåga att bara hänga kvar i saker och ting.
Destruktiv, jo. Det ordet passar mig.
Men fan! Det är slut med det nu.
Jag ska börja att leva för mig, och försöka göra allt jag älskar att göra.
Jag ska göra saker för mig. Och bara njuta av mig och mitt barn.

Jag har ju det vackraste, så varför klaga?

Alla dagar kommer inte att känns lätta, men en del kommer att göra det och de är dessa dagar man måste ta vara på och minnas. Skit i det dåliga och börja se det bra!
Sluta tänka så mycket och lev i stället som underbara Sandra sa!




HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!




















































"I've been broken"

Kommentarer
Postat av: Sandra

åhh sweet!

Så skoj o läsa att du valt att gå en annan väg.

Stå på dig - nej alla dagar kommer inte att gå lätt, men det kommer att bli mer positiva dagar än negativa!



2009-05-25 @ 08:33:17
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0