- Shine One -

Hej På Er.  Inlägg Nr 67.




Skriver från ett underbart soligt Sundsvall, vi har precis kommit in från en mysig promenad med hundarna.
Även hundarna bara njöt i solskenet och busade glatt på med varandra.
Jag var duktig idag och tog med kameran och fotade hundarna lite, så det finna en hel del snöbilder i min mobil nu.
Måste bara hitta en sladd till den så att de söta bilderna även kan visas för andra!

Idag var alla hundarna så duktiga!
Vi mötte en man med en flatcoated Retriver som våra hundar bara total sket i!
Och de var lösa!

Hehe, vad de kan va?!



Sedan så är det nu bestämt att jag åker till Lilla Stockholm utställningen och ställer ut Space åt Carina!
Ska bli helt underbart, längtar som ett tok!

Äntligen så far jag iväg igen. Ska bara se om jag kan anmäla min vackra Milton med.
Det vore ju underbart roligt.
Men som sagt, vi får se.

Blir nästan sugen på att plocka med Zach, bara för att liksom :P
Han älskar ju utställningar!

Men egentligen är han inte i form just nu. Så, nej. Men vi hinnner att ställa honom med!





Ikväll händer det, final i melodifestivalen!

LÄNGTAR, LÄNGTAR, LÄNGTAR!

Må den bästa man/kvinna vinna(bara det är en av mina favvisar såklart)!











HÖRES I MÖRA ELLER SENARE!!























"Why don't we get away?"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0