- Set In Stone -

Hello.  Inlägg 71 - Jobbar för fler inlägg nu.


Tänkte inleda med att säga förlåt för gårdagens otroligt deprimerande inlägg. Skulle kunna ge er ett likadant
idag men väljer att inte göra det. Istället så tänkte jag ge er alla ett litet tips!

Tipset heter Brian Mcfadden.

Det är egentligen lite väl sent påkommet men jag kände precis nu att alla bara måste få chansn att
lyssna på denna underbara kille.

Skivan jag rekommenderar nu heter "Set In Stone" och är hmm, ja ganska gammal nu.
Om jag inte missminner mig så kom den ut 08, och har nog inte släppts i Sverige. Tyvärr.
Skivan är fylld av underbara låtar som bara måste höras!
Tänkte bjuda på några av låtarna idag :D

Vill bara tilllägga att jag blir tvungen att hoppa över några favoriter, och istället bara tar några låtar från skivan.
Alla låtarna är ju så grymt bra!



































Nu är det ju säkert så att ni inte ens kommer att lyssna på
alla låtarna jag lagt upp och därför tycker jag hemskt synd om er!
De är faktiskt värda att höra :P

För er som lyssnade på 1/flera låtar och vill höra mer så kommer här hela skivans låtlista.

Set In Stone
Zoomer
Like Only a Woman Can
Forgive Me Twice
Room To Breath
Jones
Alice In Wonderland
Everything But You
Twisted
Get Away

Sedan slänger jag in ett tips om hans tidigare skiva "Irish Son" också.
Den är väldigt bra den med!

Ohh, nu får jag ångest för att jag inte la in Zoomer, men lyssna gärna på den för den är grymt jäkla bra!


Sådär, nu efter att jag tipsat klart så tänkte jag bara berätta att det är utställning i helgen!
Wohoo! Inte för mina hundar, men jag ska ställa Space åt Carina :D

Lite träning inför vår Stockholmsresa. Ohh, så jag längtar! Det ska bli underbart kul!
Skoj skoj i massor. Älskar hundutställningar till max!

Längtar redan till sommarens utställningar!





HÖRES I MÖRA!!





























"Well I told you not to call me, cos I just can't stand your voice"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0