- Let The World Keep Turning -

Hejsan - Inlägg nr 66. 



Tänkte bara ge ett kort inlägg idag, har egentligen inte så mycket att skriva om.
Tänkte att jag endå bara vill skriva lite, eftersom det är så tråkigt om jag aldrig skriver!

Idag har vi inte gjort så mycket, mitt på dagen tog vi en långis med vovvarna i det strålande vädret.
Det var helt underbar, var dock lite ledsen över att vi inte hade kameran med oss.
Alla hundarna njöt av det fina vädret, och de lekte i snön!

På väg hem sprang vi på en häst med husse och hund som de glatt hälsade på och sedan
ganska snällt återvände till 2 st mattar som gojtade för glatta livet.
Mannen med hästen var supertrevlig och verkade inte berörd av att våra hundar så framfusigt hälsat på hans
hund och det uppskattas alltid!

Men, då vi kopplat alla hundar och fått ordning så märkte vi att Lottas Kolgrim saknades!
Han hade i all förvirring börjat springa hem!
Den lilla sötisen hann inte så jättelångt, och det hela slutade bra.

Det var väl det enda som faktiskt hänt mig idag, dagen har varit rätt så långsam och så.
Men såna dagar är också bra, bara det inte blir för många :P




Nu har jag inget mera att skriva om men vi..




HÖRES I MÖRA!!
































"It's the end of the way it used to be"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0