- I've Had A Little Bit To Much -

Hejsan - Inlägg 63.   Från ett snöigt Sundsvall.


Igår befann jag mig i Granloholm och var hundvakt åt Maria & Dessans hundar, Milly och Tösen.  Det var kul att få komma ut lite, innan de for iväg åt vi lite pizza tillsammans och babblade om en massa saker. Super trevligt!
Ska försöka pallra mig dit oftare faktiskt, har ju 2 underbara vänner i dem!

Just nu sitter jag och lyssnar på underbara Sarah Dawn Finer.
Hennes låt "Moving On" är ju så jäkla underbar.
Vilken jäkla powerlåt!
Blir som lite, ja vad ska man säga. Stark av den låten. Den lyfter mig och får mig att tro på mig själv.
Det är mest orden:

I'm moving on
And I'm gonna get stronger now
And nothing will break me down
I will not give in to doubt
Those days are gone
I can be who I wanna be
And start living my life for me
I believe it finally
I'm moving on

Blir som alldeles lycklig i hjärtat av låten. Helt sjukt. Hennes förra låt bara totalt bryter jag ihop av, men denna är sjukt underbar. Fast anledningen tll att jag bryer ihop av den andra låten är ju såklart Frida.
Har inte lyssnat på den sedan det tog slut, kan inte.
Då bara tänkert jag på att du en gång för mycket längesedan sa till mig att du alltid tänker på mig då du hör den, och det var inte p.g.a texten utan rent av den anledningen att den kom samtidigt som jag klev in i ditt liv.
Nu kan jag bara tänka att texten stämmer.
USCHA!
Inte så nu. Glada tankar, fast fan! Låten snurrar på och gör mig lätt i hjärtat!


Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Igår kväll hade jag en del att skriva om.
Men ska se om jag kan minnas.. Jo, just det ja!
Igår så låg jag och broder Robin och kollade på film,åt godis i smyg och sommade till slut framför tv:n.
Helmysigt! Det är bra med bröder <3

Vi såg på en av godzilla filmerna, vill påpeka att det var Robins val :P
Klart att jag kunde se den med honom, han älskar att göra saker med mig och jag älskar att göra saker med honom.
Så det var helmysigt.


Nej nu är det nog bra för idag. HAR INGET MER AV VÄRDE ATT SKRIVA OM.




HÖRES I MÖRA!!































"Something, somewhere that I long to find"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0