- I Remember Love -

Hejsan - Nattligt inlägg från Anna.. Räknar till inlägg 64.



Sitter här och bjuder på ett nattligt inlägg, känner mig rätt så ensam.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, det händer inte så mycket häromkring!
Idag har jag fått lite sovmorgon, vilket var gudomligt skönt.
Vet inte vad som var med mig igår, slocknade framför TV:n någon gång på eftermiddagen.
Sov till 21:00 och gick då ut med vovvarna, sedan la jag mig igen och såg Spiderman 1.
Slocknade sedan och vaknade vid 8:a i morse, fick hundarna rastade av min kära mor så att jag gott kunde sova vidare!
Klev upp alldeles för sent, men ibland får man göra så också.

Sedan har dagen varit ganska lugn.
Lagade middag åt mina bröder och resten av familjen, stog och stekte pannkakor för glatta livet och kände mig väldigt huslig!

Hehe, igår lekte jag med hundarna inomhus (Fy på mig), hehe jag tog Zachs pipande nalle och sprang som en tok fram och tillbaka i huset med en hel skock hundar efter mig, tvärnitade och kastade nallen så långt det nu går inomhus.
 Så höll vi på ett bra tag, tusan vad roligt det var! Höll på att dö av skratt!

På tal om hundar så vet jag inte om ni märkte mitt byte av banner?
Detta är endast ett prov, en snyggare håller på att jobbas fram och kommer snart.


Sedan så har det varit en sån där dålig dag, fylld av tunga tankar och en del annat strunt.
Blir så ledsen över små saker, och kan inte släppa det. Skitjobbigt.
Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen med mig själv.
Känner mig sådär djupt olycklig - och det vill inte försvinna!

Tiden läker alla sår?

MY ASS!

Vill bara skrika ut det, ta tag i saken och göra det bra. Men.
Jo, för det finns alltid ett men.. Det går inte.
Det finns inte.

Uscha. Skulle ge vad som helst för att denna känsla skulle försvinns och aldrig mer komma åter.


Hepp, dagens känslostorm. Vet inte riktigt jag.
Men nu tror jag att detta inlägg är klart iaf!







HÖRES I MÖRA!!




























"Does she knows your favorite song?"



Kommentarer
Postat av: Sandra

men gumman.... jag hoppas du mar bättre snart!

"HÖRES I MÖRA" <- du är väl för söt ;)



tänker pa dig!

2009-03-06 @ 20:53:26
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0