- Hovnarr Eller Arkeolog - Det är frågan?

Tjenare - Inlägg 62. Tänkte inte ens ge er ett idag..



Här är jag!
Härligt värre, eller hur? Idag tänkte jag faktiskt inte blogga.
Men eftersom min lillebror Robin är så härlig och säger de mest underbara saker var jag bara tvungen!
Hehe, han har vid 7 års ålder börjat fundera över sitt framtida karriärsval.
Hans val står emellan Hovnarr eller arkeolog.
Hovnarr?
Hehe, barn är väl helt underbara?

Försöker förklara att man inte längre kan vara hovnarr, men det går som inte in.
Hans svar var att han vill bli en sådan som drar skämt.
Mitt svar?
Bli komiker då!

Men, nej då.. Han vill bli hovnarr. What to do?

Får se vad han gör för karriär - Han blir nog bäst på vad han än gör!

JAG BARA ÄLSKAR MIN LILLEBROR ROBIN SÅ MYCKET!!



SEDAN SÅ ÄLSKAR JAG MIN LILLEBROR LINUS MED!






HÖRES I MÖRA!!

































"Jag vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder nånstans"


Kommentarer
Postat av: Charloth

Dom är för underbara dina bröder Love them

2009-03-01 @ 20:08:11
URL: http://sleepingangels.blogg.se/
Postat av: Linda

S: HAHAHAHAHA eller huuuur. Jag har en video jag ska slänga upp på bloggen där Kalinka busar i hagen som fan. Hotten står bara och tittar på, helt uttråkad. HAHAHAHA!



SHIIIIT! Vad stor han blivit!

2009-03-09 @ 14:50:08
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0