- För Att Du Finns -

Hej. Inlägg 72 - Skriver ett inlägg bara för att.


Jag har egentligen ingen lust att skriva idag, men eftersom jag lovat mig själv att bli bättre på att uppdatera min lilla blogg så måste jag ju skriva något!
Idag har jag inte gjort något speciellt, mest suttit och läst och hinkat i mig massvis med the.
Jag har blivit galen på Zach, och gosat med Pirelli.

Glömde att nämna att jag har Pirelli här, det är Miltons mamma och Jessies mormor.
Så hemma hos mig har jag just nu 3 generationer vackra shelties!
Pirelli är en av mina absoluta favorithundar, jag bara avgudar den underbara tjejen!
Så jag tar alltid chansen att få med henne hem om jag kan :P

Försöker även tjata till mig henne på heltid, men har inte riktigt lyckats ännu :P



I helgen är det som jag tidigare nämt dags för utställning, ingen av mina hundar ska med. Men egentligen är det väl tur då Jessie har våteksem och Ludde har problem med tandlossningen. Så de får vara hemma denna gång.
Vi siktar på Piteå och Österbybruk istället :D

Men åter till utställningen, jag ska ju ställa Space åt Carina och är faktiskt nervös!
Haha, jag brukar faktiskt inte bli nervös, men nu ska Carina se på medan jag ställer hennes hund. Det har hon aldrig gjort för! Tänk om hon tycker att jag är kass och inte vill att jag ställer åt henne mera?
Kanske inte så troligt, men endå!

Ohh, sedan börjar jag längta mer och mer till Stockholms resan, jag känner på mig att det blir en rolig och givande resa!
Spännande värre! Och denna gång ska jag faktiskt försöka se lite raser också!
Misade precis Fransk bulldog på Sundsvalls utställningen som jag så gärna ville se, men denna gång ska jag vara där!




Hundar, hundar, hundar! Detta inlägg var bara om hundar! Härligt värre!

Ett stort jävla JÄYYY till mig som tog mig igenom dagens inlägg utan att nämna att detta är en ren jävla skitdag.

HÖRES I MÖRA!!



































För att du finns
För att du kan
Du leder vågorna mot land
Du river murarna mot världen, 
För att du ser
För att du förstår
Nu lyser himlen där jag går
Du tar min hand och visar vägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0