- Be Basic - Stay Twisted - Break Free -

Hellllååå!  Jag har räknat till 68 inlägg.


Idag bjuder jag på ett inlägg, de börjar bli alldeles för få nu. Jag känner att jag skrivit alldeles för lite och alldeles för kort.
Supertrist. Men vad göra? Jag får helt enkelt ta mig i kragen och börja skriva saker!
Så, här är jag då och ska skriva alla dessa roliga och underhållande saker.
Och vad händer, jo. Jag har inget att skriva!

Men så händer det, det där enastående att jag faktiskt kommer på något!
Detta verkar inte inträffa idag dock..

Men jag kan skriva om hur glad jag blev över ett mail jag fick härom dagen! Det vr från Emma som går i klassen jag gick i. Hon skrev att hon saknade oss och det värmde! Saknar dig med, gumman!
Sedan så på tal om sakna, någon jag saknar är MILTON!
Mammas kille, som kommer hem i möra! JÄYY!
Då ska vi kramas och busa hela natten lång :D




Sedan är det ju så att man såhär dagen efter melodifestivalen måste skriva lite om det.
Malena vann. GRATTIS till henne, hon var en värdig vinnare.
Ett bra nummer, en bra låt och en fantastisk röst!

Men, jag hejade ju inte på henne.
Fast, min stora favorit kom 2:a!

GO CAROLINE! GO CAROLINE!
Hon var bäst igår enligt mig, fast alla var bra.
Alla mina favoriter var kanonbra precis som jag visste att de skulle vara!

Nej, vet inte Anna vad hon ska skriva om.
Tomt i bollen.





HÖRES I MÖRA!!









































"När ska vi göra mod av sorgen och börja agera?"

Kommentarer
Postat av: Frida

oops! nu är det fixat! :)

Men hurru du,vart har du mig då? ser ingen länk till mig på din sida! morr! :P



Kramar

2009-03-20 @ 14:46:50
URL: http://inmyheart.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0