- Another Me -

Hejsan - Tillbaks efter ännu en lång frånvaro. Inlägg 70.

- Another Me -


Vad gör ni då en dag som denna?
Själv så sitter jag och kämpar emot panik känslorna och smärtan som hotar att äta upp mig.
Låg ner en stund och försökte vila, men efter bara ett litet tag så tog paniken tag i mig och jag tog till
flykten hit. Till den underbara låtsas världen för oss alla.

Jag går runt och tror saker, och det värsta är att jag verkligen tror att de saker jag tror är på riktigt.
Jag letar såklart efter tecken på det hela tiden, och det hjälper ju såklart till.
Jag överanalyserar och går in i varje detalj. Men jag har en stark känsla av att det jag tror är sant.

Det gör så fruktansvärt ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen med mig själv.
Egentligen vet jag ju att detta måste ske någon gång, men jag blundar så gärna för det.
Jag sluter mina ögon och går in i min hemliga lilla värld där detta aldrig kan ske.
Jag hade hoppats på en annan utgång.

Är villig att erkänna att hoppet aldrig dör. Eller gör det?
Jag har ingen aning längre.. Uscha.

Jag vill inte veta, inte känna, inte se, inte höra.

Men ingen kan åstadkomma det omöjliga, ingen kan sudda bort det som finns.
Jag vet bara inte vad jag ska göra. Jag är kaos.

Låt mig få slippa, låt mig bara vara.
Jag ber mig, låt mig bara vara.
Den enda som plågar mig är jag.

Det spelar ingen roll hur mycket jag ber och bönar. Det här slipper jag inte ifrån.
Den här känslan bor i mig, där inne där den brukar bo.
Alltid. Välkommen hem.

Jag lägger mig för känslan och låter den sluka mig.
Det finns endå inget jag kan göra.



ÄLSKAR ER MINA 4 ÄNGLAR!




HÖRES I MÖRA!!






























"Find Another Me"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskade vännen...



Kan du inte försöka slänga bort tankarna så fort dom kommer, det kanske inte funkar den 1a, 5e,20e, eller den 110e gången men en dag har du vunnit över dom o kan vara lycklig igen !!!



Mitt öra finns här om du behöver det!



<3 <3 <3

2009-03-25 @ 10:35:50
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0