- Absolute Magic -

Hejsan. Inlägg 73 - Som tilllägnas den vackraste.


Visst ni att jag har träffat den vackraste i världen?
Jo, det är alldeles sant.
Och jag vet att ett flertal av er som läser detta också har gjort det.
För mig är det nästan overkligt att någon kan vara såhär vacker, det är magiskt.
För endast magi kan ådstakomma denna skönhet.
Att något så vackert går omkring mitt ibland oss, jo det måste vara magi med i bilden.

Ibland när jag ser den vackra så kan jag inte låta bli att förundras över dess skönhet.
Jag får ibland tårar i ögonen då jag ser den vackraste, och ibland då jag tänker på
den så kan jag inte låta bli att le.
Jag brukar fundera på hur världen skulle se ut om världen kunde få ett uns
av den vackras skönhet. Hur skulle då allt se ut?
Jag kan med all säkerhet säga att det skulle
vara betydligt trevligare att leva i denna värld, om den ens fick en liten liten gnutta av
den vackras skönhet.

Ibland då jg ser in i den vackras ögon tappar jag andan.
För den vackra har den förmågan, att få folk att tappa andan.
Jag ser in i dennes ögon och kan inte sluta le, och allt som känns dåligt försvinner
på en gång och allt som finns kvar är den vackra.
Den vackra har nog den renaste själen som funnits, och inget ont kan komma ur den vackra.

Men det sorligaste i allt är att den vackra aldrig kommer att förstå sin egen skönhet.
Den kommer aldrig att se sin egen storslagenhet.
Den kommer aldrig att förstå vad den gjort för mig.
Den kommer aldrig att veta att varje andetag jag tar är för den.

Utan den vackra skulle jag inte sitta här nu.
Men det vet inte den vackra.

Men även om den vackra aldrig förstår så tänker jag göra allt i min makt för betala tillbaks
den enorma skuld jag har till den.
Jag kommer att göra det till min ära och skyldighet att älska den vackra tills våra vägar skiljs åt.

För utan dig, ingen mig och utan mig ingen dig.
Vi är ett.



Absolute Magic's Basic Milton
"Den vackraste i världen"










You're my world
You're the moon and stars above
You're the reason I know
Love, love, love
My only cause for being
You're my world
You're the owner of my heart
Always close when we're apart
You know
You're my heart, my soul, my reason
You're my world







HÖRES I MÖRA!!










"Sen en tid tillbaka har jag varit trött"

Kommentarer
Postat av: Dessan

Jag håller med om att han är enormt vacker=)!

2009-03-28 @ 09:24:00
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Sandra

gu vad fint skrivet av dig gumman :)

2009-03-28 @ 13:13:43
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0