- Kind Of Sick -

Hej. Inlägg 135



Tänkte att jag nog skulle ge er ett inlägg idag med. Under några minuter så funderade jag på att bara logga ut och skita i det. Men endå så vill jag ju inte strunta i att skriva. Jag vill faktiskt ge er ett inlägg!
Men uscha, jag är sådär förbannat trött nu igen. Är såhär förbannat trött varje dag.

Det är riktigt riktigt jobbigt. Idag är det såklart ursäktat eftersom jag inte kunde sova så bra inatt.
Andreas var vaken och kunde inte sova, och han satt typ hela natten och såg på TV vilket gjorde att jag inte kunde sova riktigt. Vaknade hela tiden och snurrade runt. Blev bara mer och mer frustrerad och less.
Jag var redan trött eftersom jag redan sovit dåligt en natt och är allmänt trött hela dagarna.
Ja, vid 6 så somnade jag iaf riktigt och vaknade med panik i bröstet, jag hade ju lovat Sophia att börja gå klockan halv 10 hemifrån och möta henne! Hehe, 1 halvtimme försenad och med andan i halsen flög jag och hundarna iväg och mötte Sophia efter en bra bit, då hade hon redan varit betydligt längre fram men vänt och gått för att se om jag tagit den andra vägen. Men som tur var hittade vi varandra och sedan traskade vi hem till Vicky.
Där staa vi och softade, drack the och bara tog det lugnt tills Vicky kom hem vid 6 från jobbet och började berätta en massa roligheter om hennes nya jobb på Eniro. Fy vad vi skrattade!

Sedan tog vi det ännu mer lugnt, satt bara som 3 trötta fån och glodde.
Efter ett tag så dök Maria, Sophias storasyster upp och vi satt ett slag och pratade om en massa saker och skrattade så att vi grät. Vicky hade en hel del intresasnta saker att berätta om sig själv som barn och vad jag skrattade!
Helt sjukt! Jag bara låg bakåt i soffan och skrattade mig blå.
Sedan var Vicky supergullig och gav mig lift hem så att jag slapp 1 timmes promenad med trötta hundar och en ännu tröttare Anna.. Nu sitter jag ju här som ni märker och är HUNGRIG!
Vet intealls vad jag ska äta, och blir liet less på mig själv eftersom jag har ätit så otroligt dåligt i ett par dagar.
Har knappt ätit något, förutom riskakor och fil.. Det kan ju aldrig vara bra!

När jag loggade in här hade jag fått en otroligt konstig kommentar från en person (som jag gillar och inte har något som helst emot) om att jag sagt att jag inte visste vem som är far till mitt barn.
Jag har aldrig sagt något sådant och verklign inte till denna person, eftersom jag nog inte träffat dig sedan jag blev med barn. Detta betyder ju att någon annan sagt till henne att jag inte vet vem som är pappa till mitt barn och detta gör mig så förbannad! Jag haraldrig ens sagt så. Inte till någon. Jag vet att Andreas är pappa till detta barn och jag BÖRJAR BLI JÄVLIGT LESS PÅ SKITSNACK!
Den som sagt detta kan ju berätta det för mig och sluta att sprida ut en massa skit.
Det ska hela tiden snackas runt, om allt möjligt. Det behöver inet vara detta, utan det snackas så jävla mkt skit..
Varför? Kan inte folk bara sköta sitt?
Varför säga saker som aldrig har sagts och börja sprida ut en massa strunt?
Nej. Jag vet inte alls jag.. Kanske är det bara någon som missuppfattat något, men att missuppfatta något som detta är ju inte det lättaste så.. Vem vet.




HÖRES I MÖRA!!



































"Be true to yourself"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att du hade en trevlig dag igår :)



Det kommer alltid att finnas folk som snackar skit, men det enda man kan göra är o inte lyssna - det är då dom ger sig, för utan gensvar är det inge skoj ännu.

Men det kan ta lång tid, jag har hört skit från mina föräldrar i snart 2 år nu men man får vara stark!



Stå på dig!!

Det är DU som vet sanningen!



kraam på dig

2009-06-05 @ 08:57:18
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHAHAHA min mamma jobbade ju också på Eniro. I Nackstaaaa :D HAHA!

2009-06-05 @ 20:46:32
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0