- Is This True? -

Hello - Inlägg 156.   Som ni märker har jag tillgång till dator igen :D



Idag, den sista dagen för gäng nummer 1 på jobbet blev det inget av p.g.a vädret. Regnet har öst ner hela dagen och då är det inte så många som vill bada på dyket. Så vi fick ledigt, med betalt förstås.
Lite tråkigt eftersom jag inte alls vill att Pattis ska sluta. Men man kan ju faktiskt umgås endå!
Ber till gudarna om att gäng nr 2 är lika trevliga och att handledaren är bara hälften så bra som Mathilda har varit.
Då kommer det att funka även fast det blir ändringar.
Annrs får man väl härda ut, det ger ju endå pengar.

Skulle det bli allt för jävligt, kan jag alltid dansa regndans och hoppas på det bästa!




Idag har det alltså varit en lugn dag, jag har inte gjort speciellt mycket. Har inte ens gått på en långis med hundarna eftersom det har regnat konstant hela dagen. Man vill ju knappt stoppa ut näsan för då blir man dygnsur.
Så det har mest blivit en massa innesittande idag, jag har börjat att raka ner Lucas.
Lucas är för er som inte vet min tidigare hund, nu mina föräldrars hund. En grå och vit bearded collie på snart 4 år.
Honom tog jag och Frida till oss efter att han blivit vanskött av sin första ägare.
Han var mager som en sticka och tovig som, ja jag vet inte vad!
I början så kunde hn bara ta korta promnader på ca 10 minuter för att han fick så ont i tassarna, eftersom hans tassar inte var vana vid att gå ut. Minns hur trött han blev efter bara de små promenaderna att han vinglade den sista biten hem.
Nu är han en helt ny hund med en enorm livslust och massor av energi och bus i kroppen!

Så idag har jag spenderat dagen med att frisera honom!



Nej, jag vet inte riktigt om det var något mera för stunden men skulle jag komma på något så lovar jag att återkomma.







.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.
















































"Let the world keep turning, cos I'll be standing"

Kommentarer
Postat av: Dessan

Jag gillade det som stod i din header, att du är fantastisk även om du kanske inte var den som var smartast och snyggast ;p

2009-07-11 @ 00:11:33
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0