- Hoppas Hoppas Hoppas -

Hello - Inlägg 212.


Hittade precis världens sötaste barnvagn på blocket som jag bara måste ha. Jag är kär.
Om den inte finns kvar så gråter jag blod. Ohh, vad jag vill ha den, vill, vill, vill!

Sände iväg et mail till den som lagt ut annonsen och hoppas på ett snabbt svar. Annars ringer jag i möra.
För om den finns så far jag och köper den direkt! Ingen annan utom min bebis ska ha den söta vagnen.
Den är lite egen, en sån vagn som ingen annan har just nu.
Lite äldre modell, med mer charm än alla de nya
vagnarna som finns nu för tiden.

Tror att den lilla också gillar vagen, för nu jädrar sparkar det en massa därinne <3

Ska leta efter lite fler saker. Hehe, men jag får inte bli köpgalen.. Nejnej.
Idag fick Sophia rycka ett par nappar ur handen på mig på hemköp..
Mitt argument för att få köpa dem var "Det är ju hundar på dem!"
Att jag redan köpt 3 nappar glömde jag bort precis då.. Hehe!

Haha, ja du. Jag som gillade att handla åt mig själv har upptäckt att det finns roligare personer att handla åt!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0