- Feels Like Love -

Hej - Inlägg 157.






Känner att det känns som kärlek.
Sådär varmt och bubblande.
Kärlek som tar andan ur en och får ögonen att tåras.
En värme som får dig att le på det där speciella viset.
Väntandes, otåligt och med med en berusade känsla i bröstet.
Jo, det känns som kärlek.




Idag ska jag åka in till stan. Ska vara med Carinas hundar och Beccis imorgon.
Carina ska åka till Alfta och ställa ut Dregen, så självklart ställer jag upp och är lite hund och barnvakt.
Kanske blir det även så att jag far till Alfta istället för Carina, men vi får se.
Det spelar inte så stor roll, antingen så får jag vara med underbara lilla Beccis eller så får jag fara på hundutställning!
Tänkte försöka åka in med kvart i åtta bussen, ska se om Danne vill köra in mig till bussen senare.
Antagligen så vill han det och jag slipper cykla!

Ska nu gå och ringa till Carina tänkte jag, bara så att hon vet att jag ramlar in och inte har rymt iväg :P

Men vi.




.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.







































"I remember love"

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej påre:) haha, ja det är nog bäst att låta bli att berätta om gasen, speciellt att det skedde under arbetstid;)

2009-07-12 @ 20:06:58
URL: http://mathildaastrom.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* mm, KÄRLEK TILL BEN&JERRYS <3

2009-07-13 @ 12:51:12
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0