- Dinner Party -

Hej - Inlägg 164.



Tjenare! Så borde jag kanske inleda något av mina inlägg?
Vad tycker ni? Jag sitter här just nu med en vilt sparkande bebis i magen och förundras över hur många ställen det kan puttas på från insidan samtidigt! Det måste nog vara så att bebisen kör upp huvudet på ena sidan av magen och sparkar på ena sida. Sedan kör den antagligen upp en hand på ett annat ställe. Så jo, det går rätt så vilt till ibland!
Men det är mysigt. Jag tycker verkligen om att känna att det är någon som lever där inne.
Någon som förhoppningsvis ska finnas i mitt liv ända tills jag dör.
Otroligt fascinerande tanke.

Var ner i några timmar på stranden och träffade mina underbara vänner Vicky och Sophia, vilka jag träffar allt för sällan!
Vi satt och mumsade på lite gott, och pratade om allt mellan himel och jord i flera timmar.
Vi bestämde oss för att gå ut någon kväll och dricka alkoholfri drinkar, sitta på en mysig ute servering och bara umgås.
När vi bestämde detta så bara slog det mig hur otroligt lite jag saknar att festa och att dricka.
Jag saknar det inte ett dugg, det finns ingen längtan efter att dricka alls. Det känns som om jag har passerat den delen av livet och är fullr redo att gå vidare. Visst kommer man säkert att vilja festa någn gång till under livets gång. Men just nu känns det så otroligt obetydligt och onödigt.

Jag använder hellre mina pengar till något viktigt och betydelsefullt.


Nej, nu är det dags för sängen men vi..



.HÖRES I MÖRA.






































"So, so what. I'm still a rockstar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0