- Den som väntar på något gott.. -

Hejsvejs - Inlägg 187.




Helloooo! Skrev ju att ni skulle få se en ny header genom nästa inlägg, men.. Jag kunde inte hitta kameran.
Så det får vänta lite. Tänkte ta lite nya bilder som jag kan använda i headern.
Vill som jag nämnde ha lite bilder som speglar mig och mitt liv just nu. Och just därför vill jag ta nya bilder.
Kanske kan be Sophia hjälpa mig med det idag. Vi ska nämligen umgås :D
Synd bara att vädret är så jävligt. Hade velat ha lite utebilder. Men jaja.
Antingen så får jag vänta eller nöja mig med det som funkar.

Men ni lär väl märka hur det hela slutar. Kan inte lova er en ny header idag, men förhoppningsvis så dyker den upp någongång i helgen. Så håll ut.

Föresten! Har ni några tips på färger som jag kan använda?
Börjar bli less på den blå..



.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.





























"Beliving is the key to everything"

Kommentarer
Postat av: Marlene - Blivande Mamma

Hehe ja det är verkligen individuellt.. Men jag är STOR för min kropp.. Mysigt med den enorma kulan, men ryggen, ben o fötter tar ju stryk! :/

2009-07-24 @ 11:13:56
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0