- Can't Lose What You Never Had -

Hello Igen - Inlägg 179.




Kom på en sak. 
Titeln till detta inlägg.
Man kan inte förlora det man aldrig hade.

Nej, för så känner jag nu. När det onda i mig får ta plats igen.
Jag blir så full av ord. Det är helt vansinnigt. Skulle jag skriva ner alla ord som vill ut skulle ni inte fatta något.
Inte för att ni gör det endå, men jag bara måste skriva ner det.
Det känns som om jag behöver papper och penna och sedan bara sitta och skriva ner en massa ord och meningar.
Gjorde ofta så då jag gick i skolan, men nu gör jag det aldrig. Kanske är dumt att inte göra det..
Man får ut väldigt mycket på det sättet.
Det får man ju såklart här med, men.. Äsch.
Använder Photoshop som papper just nu och kladdar på lite.





.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.


































"This miss you nights are the longest"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0