I'm Yours.





Inlägg Nr 26.  Hej.


Idag har jag varit på skolan igen!  ÄNTLIGEN! Har längtat som ett gnu :P

Tyvärr så överskuggas glädjen av att vår älskade Sandra väljer att avsluta kursen redan nu för att flytta till sin älskling i Tyskland.   Så lite tårar har det varit idag med.  Sedan har det varit en del skratt också såklart!
Förstår inte vad det är med Emma.  Jag kan inte ens se på henne utan att halft skratta ihjäl mig! Hon är underbar!

Känner verkligen hur mycket jag har saknat alla sötnötar i klassen, vi är nog världens bästa klass!
Alla har sina fantastiska fördelar, sina väldigt bra sidor.

Känns väldigt sorligt att det snart är slut, att vi ska spridas över hela Sverige igen.  


Nej!     Nu till något roligare! Vi har fått stegräknare av vår lärare Helena och ska tävla i 4 veckor om vem i klassen som går mest!  Jag fick min kl 2 idag och har redan gått 13432 steg! Jäyy, för mig!
Är en enormt tävlinginriktad person, hehe. Kommer antagligen att gå ihjäl mig på dessa 4 veckor!

Hehe, nej nu orkar inte Anna skriva mera!  Återkommer i möra!           

                           

Kommentarer
Postat av: Linda

Baby, dina korta ben klarar väl inte så många steg på en dag? HAHAHA minns du när vi satt i ridhuset och mina ben var 30 cm längre än dina? HAHAHAHA



Du har fått en utmärkelse på min blogg gumman!

2009-01-15 @ 21:18:11
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0