Shut The Fuck Up!

Hejsan Hoppsan!    .Inlägg nr 35.

Blir nog ett flum inlägg idag, jag känner för det!  Är egentligen ganska trött.
Kanske är det därför jag har en känsla av att detta inlägg kommer att bli flummigt.  Idag var inte vår lärare Helena här, utan istället fick Erik, en av lärarna på Allmän hoppa in.  Han var det synd om.

Vår klass är väl inte den mest pratglada av sig och idag var det typ 10 gånger värre.  Jag var bara trött och less.
Vi jobbade med "Målinriktad problemlösning", och jag hade verkligen ingen lust med det, speciellt när vi hade en lärare som inte kunde det här. Inget ont om Erik, han är en bra lärare men personlig utveckling kan han inte så jätte mycket om.

Nog om det nu. Jag ska till Sundsvall i helgen.  Kommer antagligen att få träffa Zach, vet inte om det är så bra. Kommer antagligen att gråta floder..



Blev precis oerhört chockad.. Eller chockad är inte rätt ord.. Jag blev mycket ledsen.

But when it's time, it's time - Kommer aldrig att glömma dig! Järnladyn Tella - Sötnöten - Gogumman!






HÖRES I MÖRA!!
























"Sometimes Life Breaks In Mysterious Ways"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0