Vi kommer för att göra Halmstad osäkert!

Hejsan alla där ute!  Här komer inlägg nr 59 till er!


Idag har jag varit så less och irriterad, trodde där ett tag att resan till Halmstad var tvungen att ställas in.
Men så var det inte, ytan det var en miss från min sida då jag gick igenom min ekonomi.
Vi kommer att göra Halmstad osäkert i över 1 vecka.
Så alla ni Halmstadsbor, se upp!

Nu när jag vet att det löser sig och alt har lugnat ner sig är jag glad igen.
Sitter här framför datorn med en semla och cocacola och bara njuter!

Sitter nu bara och väntar på kära Lottas sms ska ramla in så att jag kan ringa lite hundvakter och göra dem beredda på att fara in till staden, sedan så ska vi bege oss till Njurunda för en god natt sömn och en tidig avresa i möra!
ÄNTLIGEN PÅ VÄG!

Har egentligen inte så mycket att skriva om idag, det har inte hänt så mycket sedan mitt senaste inlägg.
Vi får se, kanske återkommer senare med mera roligheter!






HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!






























"I need you to know, I've never been this close"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0