Ska Vi Byta?

Hello.  Inlägg Nr 36.


Känns som om det varit lite dåligt med inlägg den senaste tiden, vet inte riktigt varför. Har inte riktigt haft lusten att skriva något. Har väl inte haft något att berätta.  Men nu är jag här igen, sitter och lyssnar på "Mercy" med One Republic.

Känner att jag får inspiration av bra musik och denna låt är verkligen bra. Gillar texten skarpt, den talar till mig.

"Angel of mercy,
How did you find me?
How did you pick me up again?
Angel of mercy,
How did you move me?
Why am I on my feet again?
"

Speciellt dessa ord.  Jag bara undrar. Varför? När jag skriver det här så kommer jag att tänka på en bild jag gjorde i Photoshop för ett tag sedan, då undrade jag exakt samma sak.

                                     

Så. Nu undrar jag igen?  How The Hell?
Underligt.


Fyndade lite på Cubus i helgen, inhandlade 2 skitsnygga tunikor för endast 99 kr! Hur nöjd som helst.
Hade tänkt att köpa en till blondering till, men det fick vara för denna månad. Måste kanske vara lite rädd om håret, trots att jag gärna vill ha det så blont som möjligt så snabbt som möjligt.  Tålamod, Anna!

Sedan så har jag plågat mig genom att kika på en massa kläder och skor som jag inte har råd med just nu. Har hittat de mest underbara skor på BIANCO.

                   

Min favorit är helt klart den första skon, den är om man ser den på riktigt guldfärgad och helt underbar!
Blir lite ledsen på ögat när jag ser dem, vill att dom ska bo hos mig!

Jag har hittat en massvis mer, men jag orkar inte sitta och ladda upp en sådär 300 bilder :P


Nu till nästa punkt.  Jag blev visst utmanad för ett tag sedan. Förlåt Linda för att Anna är så seg.

Men här kommer det iaf!

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.



1. Jag skulle kunna leva på tonfisksallad.
2. Jag hatar när det är helt tyst.
3. Min kusin känner min mamma bättre än vad jag gör.
4. Jag tycker att Westlife är riktigt bra, fortfarande.
5. Allt som är bra med mig har jag en förmåga att glömma bort.
6. Jag älskar att läsa och skulle kunna göra det i princip jämt :P
7.  Jag håller på att skriva 2 böcker!
8. Ibland är jag inte blåst.

Fick ni veta något ni inte visste om mig sedan tidigare?

 

 

Kommer inte på 8 st att utmana så det får la bli några bara.

 

Utmanar:

Emma

Sandra

Vicky

Sophia

Charloth

Annika

 

                                                          Ni som inte har en blogg får göra detta på BDB istället :D

 

HÖRES I MÖRA!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


"Jag vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder nånstans"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0