.. She's Back Again ..

HEJHOPP!  INLÄGG NR 38.




Sitter här och förundras över hur otroligt bra Melisssa Horns låtar är.
Texterna går rakt in i hjärtat på mig, jag blir lika salig varje gång jag hör dem.
Vissa rader eller ord som bara talar till mig på ett speciellt sätt.
Jag blir lika kär varje gång jag hör dem.

Sedan så har vi den underbara förtjusande fröken Maggio!
Hon kan underhålla mig i timtal med sina brilijanta texter och sin otroliga charm!
Veronica + Hudik 09.05.30 = JÄYYYYY!!!!

Och såklart mina babes Simple Plan, The All American Rejects & såklart Something Corporate.
Bättte blir det inte.

Inspirerande & smärtsamt bra.

Var nästan på väg att glömma min nya favorit Jason Mraz. För er som endast hört "I'm Your's" måste lyssna på fler låtar med honom, det finns en hel del guldkorn på skivan "MR A-Z".
Lyd mig och njut!


Sedan så tänkte jag berätta om fyllgubben vi stötte på här i metropolen Prästmon.
Detta inträffade för någon månad sedan, då jag och LottaÄlsklingen skulle gå ner hit till skolan för attt låna varsin dator.
Vi hade bara hunnit gå en kort bit då vi upptäckte en alkis gubbe som vinglade fram längs vägen.
Detta var en big time händelse för oss!

Så ungefär så mycket drag är det här i vildmarken.
Vi blir impade av att se en fyllgubbe..

Tänkte faktiskt visa lite av mina favorit saker innan jag avslutar!
Det har varit på tok för lite sådant.

Följande saker är hämtade från Bianco Footwear, Dolce&Gabbana, Karen Millen och så en del diverse E-Butiker.





HÖRES I MÖRA!!
























" Det är att leka med eld att dra upp det där igen, för du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen"
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0