"Ola Salo - Jag skulle kunna äta upp honom!"

HejHopp!   .Inlägg nr 44.

Är här igen! Tillbaka vid datorn, stirrar på skärmen, låter hande flyga över tagentbordet och trallar med i en glad låt.
Såg precis Ola Salo på youtube och mig naturliga respons var "Åhh Ola Salo, jag skulle kunna äta upp honom!"
Hehe, jag avgudar Ola Salo - Han är nog en av de sexigaste, klokaste och vackraste människorna som finns!

Sitter och kikar på klipp från deras spelning på gatufesten i Sundsvall från i somras. Ryser över hela kroppen och får hjärtklappning. Härliga minnen, underbart härliga minnen. Längst fram, på samma plats som varje år!
Sveriges bästa liveband och sveriges bäst publik.  Garanterad succe!

VILL HA THE ARK NU NU NU NU NU NU NU!
"Vi har kommit hit för att tillsammans med er deklarera vårt oberoende från rädslan som förslavar hela männskligheten"

Orden som jag minns bäst från spelningen 2008. Underbart.







   
HÖRES SENARE!!
































"It takes a fool to remain sane"

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAH men du! Jag har träffat människan och har tagit på han. PLUS att jag fick hans autograf då. Den du! Fast det var iofs 4 år sedan men ändå :D

2009-02-11 @ 22:47:47
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0