Jag Önskar Du...

Inlägg Nr. 40.. Hej!


Var ganska glad när jag först satte mig vid datorn, fortsatte sedan att vara glad då jag pratade med snälla, söta Sara.
Men sedan. Så kom du!  JAG HATAR DIG DITT JÄVLA AS!


Det fick räcka så, lite av min ilska försvann. Men ärligt?
Ibland blir jag mörkrädd,vart är världen och dess invånare på väg?  När blev det okej att bara anklaga folk till höger och vänster? När blev det okej att inte ta reda på fakta först?
Jag bara undrar.

Säkert så är det så att jag kommer att få en massa skit för det jag skrev längst upp men det skiter jag i.  Känner du dig träffad så... Varsågod!  - Jag menar det.

Känner du dig inte träffad så behöver du inte ens bry dig om att jag skrev det. Okej?


HÖRES I MÖRA!!


































"Allt är som det inte borde"


Kommentarer
Postat av: Linda

S: Awwwm tack baby! :) Nu är det nästintill klart. Finally!



Iih, vem har vart dum till dig? :/ Jag hoppas inte det har nåt att göra med mig :O

2009-02-07 @ 00:16:09
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0