Jag blir så jävla KÄR!

Inlägg nr 43 - Hej På Er Som Orkar Läsa Inlägg Nr 2!


Sitter här med hörlurarna på och lyssnar på Emil Sigfridsson.
Blir kär på nytt och bara njuter av gamla härliga känslor!
Har på högsta och bara blundar. Jo, jag älskar fortfarande killens röst. Han har den där förmågan att sjunga rakt in i hjärtat på mig. Vet inte vad det är. Men vissa röster gör något speciellt med mig, jag blir alldeles salig!

Nu sitter säkert alla läsare av denna blogg och skrattar sig fördärvade.
Men han är faktiskt bra!


 
Vad har jag mer att skriva om?
Det finns alltid något, någon eller inget.
Nej, men för fan!
Jag vill ha glass i stora lass - Blev så sjukt sugen på det efter Lindas fina kommentar på mitt tidigare inlägg.
Jag bara älskar Ben&Jerry's glass, det är den bästa glassen i särklass.
Har du en gång smakat så är du fast!

Min favoritsmak är Baked Alaska - Vaniljglass med Marhmallows Swirls och vita choklad isbjörnar!
Mumsigt värre! Ahh, blir så jävla sugen att jag skulle kunna döda för en burk!

Hittade också himmelriket på jorden - Ben&Jerry's glassbar i Stockholm!
Shit, min nästa drömresa!

Blir ännu mer salig!




Nu
vet jag faktiskt inte om jag har något mera att skriva idag.
Kanske ska stanna där, men jag känner för att skriva mera.
Knepigt.



Men


HÖRES I MÖRA!!
































"Men jag lever för ikväll"

Kommentarer
Postat av: Victoria

Isbjörnar, genialiskt! Jag skulle kunna göra en sådan glass som skulle heta hot sunbathing och smaka mango, kokkos och skulle innehålla små chocklad palmer, mm, chocklad palmer, genialiskt!

2009-02-10 @ 13:15:38
Postat av: Linda

Hey pretty lady. Käka björn är icke bra för då får man hår i munnen. Uuäääk! Nej nej istället ska det vara den som har värsta marhmallowsen och mssa choklad. Huvva ja. Nya livet var det väl nu va? Humm.. HAHA!

2009-02-10 @ 13:19:35
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: swea_

haha! då ska du se ben&jerry´s glassbar i barcelona och new york!! inget jämfört med stockholm!! =)

2009-02-10 @ 17:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0