- Stoppa Dig - Stoppa Dig - Stoppa Dig -


Inlägg nr 42 - En hungrig, illamående & orolig Anna är här.  


Det blir visst ett tidigt inlägg idag. Har inte bättre för mig så jag skriver lite här för att fördriva tiden.
Vet inte riktig vad jag ska skriva om, illamåendet tar liksom över mina känslor och ord.
Försöker att tänka bort det, men än så länge fungerar det inte!

Vi får hoppas på det bästa, och se allting positivt!
Ibland är det bra att må illa också.. Eller inte.. Men jaja!

Hungrig är jag också, men lusten att äta finns inte riktigt.
Jag mår ju illa.
Men äta bör man annars dör man.
Ska väl snart gå hem & äta lite. Känner för att äta potatismos så det får det bli!

När man mår illa får man ta alla chanser som finns att äta, så fort suget efter någon speciell mat dyker upp är det bara attt ta den!

Orolig är jag med.
Som bara den.
Blir arg när jag är orolig.
Kommer antagligen att snea total senare idag om du hör av dig, Andreas.
Men du får helt enkelt skylla dig själv.
Ta min vrede, skyll dig själv.

Jag mår illa och är orolig - Ingen bra kombination. Inte alls.

Jag är redo att döda.



Skor! Nu behöver jag skor!
Jag behöver Christian Louboutin skor i massor!
Tänk om jag hade råd med ett par en dag ¿


Nej, nu muppar mitt tangentbord!
återkommer ikväll med mera skitsnack!




HöRES SENARE!!!















"Där ute finns en värld av långa nätter"






Kommentarer
Postat av: Linda

S: Hahahaha du är lite knepig du :P



Lycka till behöver jag ;P daaamn...



Käka glass. Funkar i alla lägen ;D

2009-02-09 @ 18:47:57
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0