- Time Stand Still -

Inlägg nr 54 - Hej igen.


Beyond it all, time stands still. Can't you feel it?
It's everywhere.
Beyond it all, the heart stands still.
No heartbeat.

***

Stab my back
It's better when I bleed for you
Walk on me
It never was enough to do

***

Vad skulle man skriva i detta inlägg då?
Vet inte alls, hade bara lust att komma tillbaka då jag har så väldigt tråkigt.
Kanske ska skriva om något roligt?
Har jag något roligt att skriva om då?

Hehe.
Det är frågan det.. Hmm.. Låt mig tänka.
Men det var då det jävligaste! Inget roligt att skriva om?
How The Hell?!

Hur kan detta vara möjligt?
Den underbara roliga Anna, inget roligt att skriva?

Ironi är kul.
Massor med kul faktiskt.
Jag har skrivit en massa roligt i denna blogg, vid ett flertal tillfällen.

Men idag har jag inget roligt att skriva om, inget alls.
Är fortfarande upprörd över allt det här med skolan och skiten.

Menmen. Vi




HÖRES I MÖRA!!











































"Just go and stab my back"








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0