- Stab My Back -

Hejsan.. Ni tysta därute som läser min blogg.  INLÄGG 53 KOMMER TILL ER NU!


Vad gör ni idag då? Vore väldigt intressant att få veta!
Själv så sitter jag och klickar runt lite på internet.
Har haft möte med Helena & Svempa idag, och det blev livat värre om man säger så..
Jag hade gått laddat inför mötet, var riktigt på G och visste på ett ungefär vad jag ville säga.
Och om jag sa det! Haha. Jo, nog fick jag fram det jag ville ha sagt alltid!

Blev riktigt upprör då och då, över deras dumma argument och ord.
Helena försökte påstå att hon inte sagt till mig igår att vi var utslängda, att hon sagt att dörren till HOPE kanske var stängd. När hennes ord på riktigt var dessa: Dörren till HOPE är helt stängd.
När jag ifrågasatte detta idag så sa hon först att hon inte sagt så, men till slut så höll hon med om att jo, hon sa visst så.. Men! "Det kändes så igår" - Fråga?
Kan man slänga ut 2 elever på en känsla man hade en dag? Är detta rätt?
SKULLE SKOLLEDNINGEN HÅLLA MED OM ATT DET ÄR OK?
Skulle inte tro det..

Sedan så påpekade Svempa igen att klassen inte tyckte att det fungerade längre.
Vad fungerar inte längre?
Har vi varit så hemska?
Förstör vi för er?

Detta ska jag fråga er alla på tisdag.
Känns tråkigt att det är på detta viset, jag skulle ALDRIG och märk mina ord ALDRIG klaga på mina klassvänner för att de inte kommit på lektion, jag skulle ALDRIG anta att mina klassvänner var hemma på grund av ren lathet..
Jag skulle FÖRSTÅ att det fanns en anledning.

Bara för att jag inte tycker om att sitta och klaga över hur jag mår så betyder inte det att jag mår 100 % bra hela tiden.
Men kanske är jag bra på att hålla upp en fasad? Och kanske är detta väldigt dumt.
Men som sagt, jag gillar inte att gnälla.


Fick sedan veta en till sak som gjorde mig ENORMT arg.
Speciellt roligt är det också att jag fick veta detta när jag är på bråkhumör. Hämdbegäret tänds och jag tänker verkligen ta tag i denna sak. Fy fan!!




Vill sedan sända en kram till Sara som gjort denna dag lite bättre!
Du är en underbar person, tack för din vänskap!








HÖRES I MÖRA ELLER SENARE!!!
















































"Är du en av dem som gråter då ingen ser på?"

Kommentarer
Postat av: Charloth

Är iretedad ska bli kul men mötet på tista hoppas alla är ärliga och säger vad dom tycker!



Sara är bäst!



Kramar

2009-02-19 @ 16:22:47
URL: http://sleepingangels.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad har hänt baby? :O

2009-02-22 @ 21:56:37
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0