- Sitter och trivs -

HejHopp - Inlägg nr 50.  Redan?


Alla där ute! Jag har redan skrivit 50 inlägg.. Sjukt. Fast egentligen är det ganska lite. Men jag trodde ju verkligen inte att jag ens skulle orkar i 13 inlägg. Trodde att jag skulle ledsna ganska fort och bara lägga ner. Men nej då!
I'm still going strong!
Sitter här nästan varje kväll och ibland på dagen också och skriver.
Skriver om en massa struntsaker som inte alls har någon innebört, bara spyr ut en massa strunt och kallar det för blogg.
Men jag är iaf road!

Och egentligen är väl det de enda som spelar någon roll?

Ser ni förresten att jag fixat min design lite?
Den blev ROSA!

Hihi, jag älskar rosa, det är en fin färg :P
Så just nu sitter jag och trivs med att min design är så snygg!

Har fixat med Vickys blogg också, den blev fin den med. Men det är ännu lite finslipning kvar där, precis som här.
Hennes banner måste fixas, färgerna blev inte riktigt rätt.
Internet förstör färgerna! Det irriterar mig något enormt, men vad gör man.

Speciellt när man jobbar med rosa, lila och blått. Och självklart så dessa färgerna jag älskar att jobba med.


Vet inte alls hur jag bara ramlar in på allt det jag skriver om, vad skriver jag egentligen om?
Det är knappt så att jag vet. Minnet är bra men kort.
Det är ganska illa att inte veta vad man skrivit om, det måste ju vara en tecken på att det man skriver total oviktigt? Eller?
Jag vet inte. Möjligen?


Just nu skriver jag om att jag skriver.. Hehe.. Smart Anna,


Nej, nu får det fan vara nog med detta!




HÖRES I MÖRA!!












































"Sen en tid tillbaka har jag varit tom"

Kommentarer
Postat av: charloth

Hur snygg sida som hälst :)

2009-02-18 @ 00:22:40
URL: http://sleepingangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0