- Living The Dream -

Tjenare!  Inlägg nr 51.  Med stoora nyheter kommer Anna idag!


Jag har idag blivit utslängd från kursen jag går på skolan, tydligen så "ville" inte klassen att jag och min älskade vän Lotta skulle gå kvar längre. Rektorn, Svempa, Helena och klasssen hade kommit fram till detta beslut som är grundat på en massa.. Ja.. Skit.

Men, vad göres? Ska ha ett möte i möra och diskutera möjligheten att få gå allmän linje, vilket jag inte ens vill. Går på mötet enbart för att få föra fram mig åsikt och berätta att jag tycker att detta är otroligt orättvis behandling.
Jag kan köpa att de slänger ut mig, men då ska alla som också gjort samma saker som vi åka ut.
Vilket, de inte gör!

Tänker inte stanna här. Orättvisa är det VÄRSTA jag vet.



Så nu har jag annonserat ut denna jättenyhet, ska vi ta något trevligare nu då?
Denna utkastning innebär en flytt till mitt kära Sundsvall.
Slipper åka som en tok mellan Kramfors och Sundsvall för att träffa min pojkvän, vilket känns otroligt bra.
Skönt att bo i samma kommun likson :P

Inget ont som inte har något gott med sig? Eller hur?

Sedan så vill jag ju bo i Sundsvall, saknar min stad varje dag. Hatar all jävla skog, all jävla snö och de mörka gatorna i Kramfors! Här bor typ bara älgar och kottar...

Vi får se hur livet blir nu. Har ju redan planerat in att plugga allmän linje på distans till hösten.
Denna plan vill jag hålla och så ska det bli. Valet av skola faller nog på Ålsta i Sundsvall.
Slipper en massa resor då, nära och bra.

Känner just nu att jag vill flytta, flytta, flytta!

Bort härifrån.
För om man inte går i skolan finns det verkligen ingen anledning att vara kvar här i vildmarken!


Det känns som om jag har mera att skriva idag, känner mig skrivsugen!
Hehe, det var ett tag sedan!
Egentligen borde jag väl vara deppig, utslängd och allt. Men konstigt nog så är det inte, känner mig ganska lätt på något sätt, vet inte vad det kan bero på. Som sagt så borde jag vara ledsen eller arg, eller något sådant. Men nej dååå!
Inte Anna, nej inte blonda lilla jag.
Hehe, jag är rolig!

Väldigt, faktiskt.

Vet inte alls vad jag ska skriva om, har ingen jäkla aning faktiskt!
Kanske ska göra som igår och skriva om att jag inte har något att skriva om.
Elle så skriver jag om att jag skriver.
Det kan man ju också göra. Eller?



Nej nu får det vara nog, känner att det bara blir en massa dravel endå.
Kanske återkommer.
Annars..


HÖRES VI I MÖRA!!




































"Vi sjunger samma sång"

Kommentarer
Postat av: Charloth

Ja för fan jag håller helt med alla ska behandlas lika tycker jag!!!

2009-02-18 @ 20:54:13
URL: http://sleepingangels.blogg.se/
Postat av: Linda

<3<3<3<3<3

2009-02-19 @ 15:09:08
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0